REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Bielany Wrocławskie] Kompleks magazynowy "Panattoni Park Wrocław III"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bielany Wrocławskie] Kompleks magazynowy "Panattoni Park Wrocław III"
CTPark Rzeszówinwestycja
Pokaż inwestycję
CTPark Rzeszów
Rzeszów, Inwestycyjna
P3 Wrocław I inwestycja
Pokaż inwestycję
P3 Wrocław I
Kąty Wrocławskie
firma
Pokaż firmę
Markom Mariusz Komar
Kraków, Zakopiańska 56
Wawer Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Wawer Park
Warszawa, Wawer, Zagórzańska 52
Polska Rada Centrów Handlowych przygotowała raport PRCH Retail Research Forumartykuł
Pokaż artykuł
Polska Rada Centrów Handlowych przygotowała raport PRCH Retail Research Forum
Centra handlowe, po trudnym dla nich okresie lockdownów i ograniczeń epidemicznych, w 2022 r. stopniowo odbudowywały swoją pozycję rynkową. Trend stabilnego wzrostu umocnił się w drugiej połowie roku, pomimo zmagań z niestabilną sytuacją ekonomiczną, rosnącą inflacją oraz efektami wojny w Ukrainie.
We Wrocławiu wciąż jest duży popyt na powierzchnie biuroweartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu wciąż jest duży popyt na powierzchnie biurowe
W zestawieniu największych polskich miast, poza Warszawą, najemcy na wrocławskim rynku biurowym w 2021 roku pozostawali relatywnie aktywni. W IV kw. 2021 roku podpisano umowy najmu na ponad 61 tys. mkw., co było najlepszym wynikiem wśród miast regionalnych.
Polesie Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Polesie Park
Łęczna, Wierzbowa
Mocne wejście Cavatina Holding na rynek mieszkaniowy w 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Mocne wejście Cavatina Holding na rynek mieszkaniowy w 2024 r.
W 2023 r. Cavatina Holding z powodzeniem kontynuowała budowę i komercjalizację wysokiej klasy powierzchni biurowych, jednocześnie rozszerzając swoją działalność o projekty mieszkaniowe – Grupa rozpoczęła realizację i przedsprzedaż trzech projektów. Ubiegły rok Grupa zakończyła z portfolio ukończonych projektów o łącznej powierzchni ponad 300 tys. mkw. GLA, w tym blisko 150 tys. mkw. GLA sprzedanych, wynajęła niemal 40 tys. mkw. w ramach nowego najmu oraz rozpoczęła budowę portfela mieszkaniowego z ponad 650 lokalami w sprzedaży w projektach WIMA Widzewska Manufaktura budynki B i C w Łodzi oraz Belg w Katowicach.
[Piotrków Trybunalski] Prologis Park Piotrkówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Piotrków Trybunalski] Prologis Park Piotrków
Piotrków Trybunalski
Panattoni Park City Logistics Warsaw V (Chełmżyńska)inwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park City Logistics Warsaw V (Chełmżyńska)
Warszawa, Chełmżyńska 253A
[Gdańsk] 7r Logistic Park Gdańskinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] 7r Logistic Park Gdańsk
Kowale
firma
Pokaż firmę
GRAN-POL - usługi kamieniarskie w Bielawie oraz w okolicach Wrocławia
Bielawa, Kościuszki 5
LCube Logistic Park Szczecin Goleniówinwestycja
Pokaż inwestycję
LCube Logistic Park Szczecin Goleniów
Prosta 16
Retail Park Bratian inwestycja
Pokaż inwestycję
Retail Park Bratian
Bratian, Bratian
[Chłapowo] Apartamenty "Amber Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Chłapowo] Apartamenty "Amber Park"
Chłapowo, Swarzewo
Panattoni Park Ruda Śląska IVinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Ruda Śląska IV
Ruda Śląska
Polacy kupują coraz mniej nowych mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
Polacy kupują coraz mniej nowych mieszkań
Polacy kupują coraz mniej nowych mieszkań. Sprzedaż mieszkań na rynku pierwotnym spadła w największych polskich miastach (w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu i Łodzi), spadła w III kwartale br. aż o 30% w porównaniu z poprzednim kwartałem. Łącznie na tych rynkach było to jedynie 6,6 tys. mieszkań. Eksperci JLL podkreślają, że ostatnio tak mały popyt na nieruchomości odnotowano w II kwartale 2020 roku, kiedy z powodu fali pandemii COVID-19, biura sprzedaży były zamknięte.
N-Park Gagarinainwestycja
Pokaż inwestycję
N-Park Gagarina
Wrocław, Fabryczna, Gagarina
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
REKLAMA